Outgrow Yourself Oracle and Tarot-Webshop

Förstår inte hur jag haft sinnesro att inte lägga upp denna viktiga samhällsinformation tidigare,kanske var det för att jag tänkte att jag snabbt och lätt skulle väcka min webshop till liv!
Men om jag bara skulle säga några ord om kortleken,den är så fantastiskt fin!
Jag är 100% nöjd,det här har ju varit ett projekt som pågått länge,ungefär två år denna höst,med en längre paus i mitten.
Har nog postat alla bilder här under arbetets gång,men kan berätta att detta är både en tarot och orakel kortlek,och detta för att jag upplever att många köper en tarotkortlek som sedan blir ett oanvändbart verktyg för att det är mycket att ta in.
Så i min kortlek här erbjuds korta uppmaningar eller frågor för att enkelt kunna använda kortleken i vardagen.
Sedan finns ett växttema och ett färgtema,numerologi och större fokus på personlig utveckling.
Kommer återkomma till kortleken längre fram,arbetar ju just nu med helt andra saker(som är roliga också)
Hur som helst efter några veckor av försök att förstå det verkliga livets mysterium -Shopify så har jag skapat detta!!!
 

Kommentera här: