Om våra vägar någonsin möts så låtsas vi inte känna varandra

Är så exalterad över alla stora dockor jag hittade igår,eller hittade och hittade,våra vägar korsades kan man säga.
Fast egentligen borde jag inte ägna mig åt dockor alls just nu utan åt den lilla stad jag bygger till Stadsbibliotekets skyltfönster i brunnsparken,eller jag skojar bara,det är ingen liten stad utan en jättestor!
Skulle behöva ett jättestort rum med,ett annat rum,dockorna bor inte ståndsmässigt alls.
 
1 Rebecka:

skriven

Vet du, exakt ett sånt frisyrhuvud eller vad det heter hade jag som barn. Med salvigt smink till, gick aldrig att göra rent bara kleta på mer. Hon klär i kort hår.

2 Linda:

skriven

Hon är en ny människa med det nya håret,mindre ytlig och intresserad av smink nu,jag förtrycker.
Jag var tvungen att klippa henne,hennes tidigare ägare hade gjort nån slags balsaminpackning,därav det låga priset misstänker jag.
Men kvinnan sa "hon har kostat 300 du får henne för........fem"

Kommentera här: