Den här dagen kunde inte börjat sämre.

Den här dagen kunde ju inte börjat sämre,detta måste jag göra idag,sy 100 stycken vassa mjuka knivar,bara 86 kvar.
Läsa ut en hel bok,jag är ju med i en bokklubb(för att verka intellektuell) med möte i eftermiddag,sen ska jag bygga en utställning med 30 stycken höghus,husen är utspridda över Göteborg,måste hämta upp dem.
Och slutligen skriva ett viktigt brev och posta innan det är för sent.....
Skulle även behöva skärplottra lite.
Plus att överallt  mitt hem ligger dockdelar,uppblandat med kläder jag slängt på golvet,peruker och skor,detta känns särskilt dysfunktionellt.
Att trampa på en knubbig dockarm gör inte dagen bättre.
l mina drömmar så går jag härifrån och låser dörren och återvänder aldrig,har ni känt så någon gång?
1 Magnus:

skriven

Aldrig känt så för jag låser aldrig en dörr.

2 Linda:

skriven

Jag låser alltid dörren,vaknar ibland mitt i natten med hjärtklappning,mardrömmen alltså att sova med olåst dörr!

Kommentera här: