happy endings

Jag ska ju tala om min nya bok på Stadsbiblioteket på Onsdag!
Och det börjar klockan 18.00.
Innan mig talar två män om sina böcker,så om man inte orkar lyssna på någon annan än mig kan man nog fördelaktigast komma lite senare.
I vilket fall så var jag ju på stadsbiblioteket i samband med Misslyckat självmord i Mölndals bro,jag tror våren 2011 mer exakt.
Jag vill minnas att jag blev oerhört smickrad över att bli tillfrågad,jag lider ju av ett intellektuellt komplex så allt som rör mig själv i ett bibliotek bländar mig nästintill blindhet.
Dock hade jag förberett mig mycket dåligt eller snarare,inte tänkt på allt,även serietecknerskan Sara Hansson var där och hade ett fantastiskt fint bildspel,med bilder från sin bok och sin process(sånt man bara älskar att se )hon talade såklart innan mig.
Och jag hade bara med mig min bok.
Fast det gick ju bra ändå men jag har tänkt på att jag borde haft ett bildspel med,inte varje dag men varje gång jag har tänkt på det.
Ganska ofta alltså.
När jag blev tillfrågad om att komma nu och tala om BRF:Ensamheten tänkte jag att jag också skulle göra ett storslaget bildspel,äntligen succe.
Men nu visade det sig att de kan inte släcka ned och därför inte visa några bilder på någon vägg,inte heller har jag ju någon faktisk bok att visa,eller läsa ur,då den faktiskt inte finns fysiskt ännu.
Det kommer alltså gå åt helvete.
Nej det kommer bli fint,jag gör nu ett kompendium,i A4 format.
Som man kommer få så vi kan bläddra i det tillsammans när jag talar om mig själv!
Visst låter det som en dröm?
I vilket fall,kom gärna,det är alltså stadsbibliotekets filial i Brunnsparken.
 
1 Jennika:

skriven

Synd att jag bor så långt bort. Hade gärna suttit där och följt med ordentligt i det där kompendiumet.

2 Cruise Springsteen:

skriven

Jag kommer!

Kommentera här: