Does it hurt

Som jag skrev häromdagen är detta min sista vecka,det känns så,men som Maria Kask en gång sa gör vad som helst för att bli lycklig.
Jag gick därför till min nagelterapeut,jag har bytt och träffade en kvinna som bara talar kinesiska och mycket lite engelska,om man rycker till i stundtals omild behandling säger hon "Does it hurt?"
"Yes it does",nej det sa jag inte jag sa,"No no!"
Allt är lite bättre men jag förstår inte varför jag ska drabbas av postapokalyps när jag behöver det minst.
Nu ska jag köpa hemelktronik.
1 m:

skriven

så glad att du lyder mina råd fortfarande.
jag blir nu mycket avundsjuk på naglarna.
Kan inte bestämma mig för hur jag skall göra. betala hyran eller skaffa naglar. detta dilemma.

2 Linda:

skriven

Det är förmodligen avdragsgillt för dig!!Plus terapin då som är obetalbar!!

3 m:

skriven

det är det naturligtvis det har revisorn sagt. men det hjälper inte när jag inte har råd med räkningarna.

4 Magnus:

skriven

åh...nagelfetischtens dröm...

5 g:

skriven

Det finns inget bättre än att köpa ny hemelektronik.
Det botar en orolig själ. Min iallafall.

6 Linda:

skriven

Jag var inte allvarlig med elektroniken G,du verkar inte ha läst min första bok Kötthuvudet,hade du det hade du såklart vetat,men jag håller inte detta emot dig!

7 m:

skriven

mer exakt handlade rådet om att om man är självmordsbenägen måste man göra drastiska saker för att försöka återfå livslusten. innan man hoppar /hänger sig är det värt att ta till alla medel tänkbara. naglar, droger eller köpa hemelektronik. fast allra viktigast är att resa till varma vatten och att gå på massage. vill man fortfarande inte leva efter det har man iaf provat. i lägen där man har snaran runt halsen är både sms-lån, kreditkortsbedrägerier och till och med bankrån tillåtna halmstrån.

Kommentera här: