1 angelina:

skriven

kan relatera till alla de sakerna utan slutty hands-har inte begåvats med såna extremiteter! Fast en liten burfågel hade gärna fått va med i samlingen förstås!

2 Linda:

skriven

jaa just det,burfågeln har jag glömt!!

3 Linda:

skriven

fast det är inte slutty hands det är onda händer!men när du säger det så kanske det är vad de ska heta,produkten alltså!

4 angelina:

skriven

Jag hade nog varit tvungen att prova en produkt med det namnet! Härligt med fågeln också!Älskar ju som sagt dina fåglar! Fast jag har fågelfobi!

5 m:

skriven

slutty hands är ju de vackra fåfänga händerna som män tycker är för okristna.

6 Linda:

skriven

Men jag tycker det fattas något!

7 Anonym:

skriven

Sluttyhands handskarna?

8 Port Monet:

skriven

Regnmolnet?

9 m:

skriven

fattas? i bilden?
jag menade bara att jag tycker detta är uppenbart ondskefulla händerna

Kommentera här: