kulissen

Köpte 1000 kuddar för att i sista minuten skapa en konstkuliss,en konstnärlig ursäkt kanske till hbtqfestivalen på Fredag,jag sa också på vårt möte att jag är ju inte hbtq så jag är kanske inte rätt person för detta(det är min passiva agressivitet som får mig att säga ja till allt möjligt).
Men tydligen är jag Het i hbtq,alla får vara med alltså.
Fast jag har ju alltid drömt om att vara en homosexuell man.
Var tvungen att be om hjälp för att bära hem kuddarna,mötte upp två chevalereska.
Var tvungen att umgås som tack för hjälpen.
Ja vad kan jag säga jag överträffade mig själv tycker jag,detta blev ju fantastiskt fint på slutet,och det var en mycket fin dag!
Och en sak till detta måste väl vara textilkonst?
Äntligen användning av min utbildning.
Vad ska komma efter detta?

Kommentera här: