the terror of knowing what the world is about.

Den bästa dagen började med pannkakor på Chocolate,där blir man ju alltid lycklig,den som säger något annat vet inte vad livsglädje är.
Fast jag kanske måste återkomma till denna längtan efter glädje och utlevelse längre ned i detta inlägg,eller så
kan ni titta och inte reflektera alls
En annan sak man föresten blir lycklig av är peruker,på Alien roadfinns en del bra ställen.Alien Road alltså,jag sa till Jeanette här vill jag bo.
Och jag sa till perukaffärinnehavaren att jag ville arbeta hos henne,hon sa sure sure.
Då hade mitt liv varit perfekt,tror ni inte det?
Jeanette älskar nog peruker och löshår mer än mig,men inte att förglömma det var ju i löshårens värld vi
träffades första gången och blev vänner för alltid.
Det var en lycklig omständighet.
Sen i väntan på karaoke på Partworld KTV,så hittade vi en tyskt bryggeri,naturligtvis endast i Kina,med the longest happy hour in town.
Men det var en ganska tråkig happy hour där,fast sällskapet var ju härligt.
Detta måste ju vara färgen och frisyren jag egentligen borde ha,min naturiga frisyr då,lättskött och anständig.
Sedan gick vi på karaoke nummer tre mest glädajnde saken att göra då i livet.
Öppnade upp med detta starka nummer!
Tänkte på dig Nicklas!
Fick ett tecken!
Fick också en fettfläck på min klänning som jag senare tvättade bort under förnedrande omständigheter
i damrummet,fast egentligen inget är förnedrande i Kina.
De hade ett fantastiskt urval av låtar jag blir alltid lika imponerad av det.En annan sak jag var imponerad av var att vi bemästrade maskinen där allt var på kinesiska det var ett första inledande stenåldersögonblick,från chromagnon till människa.
Allt är ju tecken på karaoke.
Nu är det här mitt nya paadnummer även om jag måste säga att jag gjorde en bra tolkning på Fat bottomed girls,jag älskar ju Queen.
Sedan träffade vi Christer,jag älskar honom,han är fantastisk,jag älskar dig med Adam och saknade dig hela dagen,särskilt på karaoken.
Här är även Skylar,kanske hette han så jag minns inte.
Jag får fråga när vi går på lunch i veckan.
Eller när vi gifter oss,jag lovade genast bort mig när han frågade.
Jag är ju en familjeorinterad person som drömmer om giftermål.
Ja usch här är vi alltså i Wudakao,och jag säger som Beibei,those guys in Wudakao,cheap guys.
Vi enades om att vi behövde mer dekadens eller var för gamla för Wudakao,minns inte exakt,musiken kanske var
för hög.
Christer hade självklart ett taxichauförkort,han är ju queen of every trade så jag blev inte förvånad.
Sedan mötte vi Salma den vackraste jag någonsin sett!
Men detta är en annan historia och passar inte in i världens bästa dag!
Sen efter en lång stund fick det faktiskt vara nog.
Tänkte bjuda på en sista osmickrande bild men jag är en decent lady ju.
Nu hoppas jag på att vi ska gå och testa Melody ktv.
Eller gå på massage.
Och äta glass.
Ska rita också lite jag har ju kommit på sensmoralen nu!!!!!

Kommentera här: