kuliss och rekvisita

Min viktigaste ägodel(förutom mina Cahnel örhängen jag nu köpt)
Min budoir,en gäst sa häromdagen "maybe the pinkpanther could live here"
Roligt men ändå inte eller hur.
Har lärt mig två saker i veckan,kanske tre
1."Linda men dont like animalprints,its dissapointing"
Ah hej då till denna blus då.
Nej såklart inte jag älskar ju djurmönstrat,jag läser förövrigt en bok nu som jag inte kommer säga titeln på,men i den står det att en kvinna aldrig ska anpassa sin klädsel efter en mans åsikter,om en man tycker något om en kvinnas klädsel(och de är i en relation då)ska kvinnan säga come back when you accept it.
Vill bara understryka att jag har köpt denna bok för att ha ett bra exempel på omslag när jag ska trycka trädgårdsskötselboken.
Det andra viktiga jag lärt mig,2.Tarotkortläsning kan verkligen förstöra en hel kväll.....
3.Flat shoes is a no,nu syns det inte men intresserade följare av denna blogg noterade kanske att jag hade platta skor igår,det var en desperat handling,men inga regler utan ett undantag eller är det tvärtom,jag ser det bara som en parentes detta med lågskorna.
Här försöker jag pressa ihop mig så att både jag och skorna skulle synas men man får prioritera.
En bild till min mamma,jag fick ju kritik i förra veckan för att det var för deprimerande innehåll(jag då såg deprimerad ut,jag älskar min mamma mycket men känner mig ofta som Frances Farmer)
Eller denna Kersti lycklig på det sättet bara någon som mött Jesus kan vara lycklig på,har inte mött Jesus ännu dock,detta kanske även skulle kunna bli omslaget till en bok om att jag älskar mat.
Här håller jag i en stor osynlig fisk eller ett franskt bröd.
Eller sitter i rullstol och lever life without limits.
Jobbar med barn och säljer aloevera ljus på fritiden.
Eller här arbetar med något...människor här är ju besatta av vad man arbetar med,jag ljuger mycket,kan inte låta bli,kardiologist på Chaoyangmen hospital,pensionsfonder,stenar...
Fast en annan sak detta är ju en plats där jag säkert möter människor en gång om dagen som med upphetsade ögon säger "Its amazing here you can be whoever you want"
Nä men här är jag väl mig själv,dricker ett glas vin till lunch skrev på min deckare,jag erkänner jag skriver på en deckare,önskar jag kunde skriva att det kommer bli fantastiskt,snarare är det ju så att allt jag rör vid blir mörkt och mörkt,försöker hitta den där easygoing människan jag vet bor inuti mig(Kersti bli inte orolig nu för att jag dricker vin)
Mest av allt saknar jag ju rekvisita,just nu är min vita kanin det enda exotiska i mitt rosa hem.
Måste köpa en peruk då kommer allt bli even more amazing.
Nu godnatt