Bostadsrättsföreningen Ensamheten

Så nu är jag klar och nöjd,det slog mig igår att jag är ju väldigt väldigt glad över detta.
Jätteglad på riktigt,men har inte kunnat känna glädje på flera månader,bara en mättnad och ett  ointresse över mitt eget liv.
Inte deprimerad bara mätt och uttråkad
Så känslan överraskade mig.
Detta är i alla fall något jag arbetat med väldigt länge,ett tag gav jag upp till och med,då slängde jag hela manuset och sen började jag om och det blev så uselt och då kastade jag det igen och nu har jag arbetat med detta under våren.
Jag tror att jag har haft med mig det de senste 4 gångerna jag varit i Kina,släpat det i mitt handbabage(eftersom det varit så otroligt viktigt då)
Jag har känt att det stått i vägen för alla mina andra ideer.
Men nu är det helt färdigt tycker jag.
Bostadsrättsföreningen Ensamheten.
Min förhoppning är att detta ska bli den mörkaste serieroman någonsin,perversioner,hopplöshet och mörker i en Bostadsrättsförening på Marklandsgatan,Göteborg.
Boken kommer ut våren 2013,på Kolik förlag.
Nu skulle jag också vilja passa på och berätta att detta är ett riktigt bokförlag precis som Albert Bonniers bokförlag där Det misslyckade självmordet gavs ut.
Jag har känt mig galen av upprördhet när människor sagt till mig "vad kul att du gett ut en egen bok,tryckt själv och så"
Nej era små apor det har jag inte.
Jag lider ju av intellektuella mindervärdeskomplex så det var extra stort och viktigt för mig att boken gavs ut på det finaste bokförlag som finns.
Och detta att inte bli bekräftad i detta har varit frustrerande,haha,se nu delar jag saker här,min småaktiga personlighet till exempel.
Inget är mer njutbart än att möta någon i växtfärgade kläder och turban som vill lyckönska en till det "egna" boksläppet"vad kul,att trycka själv och så och själv har jag varit och samlat mossa på färöarna"
Vad kan ha varit viktigare än detta med min bok undrar jag!
Så i alla fall vad jag ska säga är att nu kommer snart en riktig bok till och jag är otroligt nöjd med mig själv.
Och nu går jag på intense china class
Och sen ska jag självklart fotografera alla framtida äventyr till er.
Slutligen med känner ni också den oerhörda lyckan.
 
 
 
1 H:

skriven

Ser fram emot att läsa din nya bok, tyckte hemskt mycket om den förra.

2 Y:

skriven

Skönt att vara mätt!
Och ja, det gör jag!

3 m:

skriven

Jag vet sedan den dag jag läste det första utkastet, att det är en succé, och naturligtvis, ett mästerverk.

4 Ulrika:

skriven

För länge för länge!

5 Magnus:

skriven

Du är ett fyrbloss i en öken av upprepningar. NU kan man leva lite till.

Kommentera här: