wigmaster

Kan ju lägga upp två bilder,har bara bilder på mig själv att bjuda på.
Och peruker.
Och mig själv.
Inga historier heller att berätta.
Ska åka hem snart,kanske.
Kan inte bestämma mig,vad ska jag göra hemma tänker jag?
I min fantasi skickar jag hem alla färgglada kläder och köper en ny svart garderob och behåller bara mina peruker,och så ger jag mig av på ett äventyr.
Vore inte det fantastiskt,eller så åker jag hem till Göteborg,och är glad över det i två dagar och dör sedan av långsamheten.
Vad tycker ni,som aldrig tycker något???
1 m:

skriven

jag tycker:
att vi eldar upp mitt hem så att jag inte längre kan vara ambivalent pga lägenheten, eldar upp mitt företag och kanske även mina expojkvänner (alla 20.000) och deras saker som de aldrig hämtar, och alla papper om preliminärskatt och moms som får mig att sprnga i ekorrhjul.
Sedan åker jag till dig och du presenterar mig för 80-talsfotomodellerna och visar mig de uppstoppade kaninerna och vi går på massage varje dag, hyr ett hus i hunangprovinsen (eller vad det heter)
och dricker champagne klädda i kimonos och peruker av guld tills vi dör!
Jag skall bara ordna ett par saker.
Ett par.
Saker!

2 Linda:

skriven

ok jag raderar din kommentar ifall försäkringsbolaget kommer läsa detta,men jag tycker det låter som en bra ide!
orkar inte ha saker mer.

3 m:

skriven

jag tänkte samma. men sen tänker jag att det spelar ingen roll.
jag orkar aldrig mer fylla i några papper ändå.
jag lämnar det förkolnade hemmet och bryter!

4 Magnus:

skriven

Jag lär ju snart sköntaxeras och då flyr jag, går upp i rök. Men det finns väl inte plats för några Män...där..i hunangprovinsen..med er två...

5 angelina:

skriven

Du passar så otroligt bra i rött hår, ursnyggt! synd att det är en peruk, nästan

6 m:

skriven

bra magnus du förstår utan att man behöver förklara!
men världen är stor. det finns många provinser där du kan gömma dig!

7 Doris Dazed:

skriven

Var inte arg på oss som tyst beundrar. Vi vill se dig vinna lika mycket vi.

8 m:

skriven

detta betyder att du inte sett linda i det renröda hår hon bar under så många år. än mer drabbande än detta. tidskrävande, men perfekt.
inga hennatoner. inga orangea. inga kopparmessyrer.
INGA kompromisser.
bara vätesuperoxid och rent rent renaste rött.
detta är en lammunges färg i jämförelse.
Om jag hade orkat, skulle jag haft samma.
det var mkt avundsvärt.
endast de senare åren kom detta sobra men även så klädsamma, korpsvarta.

Kommentera här: