desillusionerad nu

Så mycket skönhet,men idag tänkte jag varför gör jag det här blomsterbok projektet,är inte det väldigt onödigt!?
Alla västerländska människor som tittar på det tycker det är obehagligt och alla kineser älskar det,så rimligtvis borde jag stanna här med min bok.
Fast frågan är väl varför gör jag något överhuvudtaget,är helt desillusionerad just nu.
Ser mig själv säga till besvikna främlingar att detta är fint.
Är trött redan.
1 m:

skriven

perfekt

2 Paul:

skriven

Västerlänningar är gravt överskattade.

3 knivtid:

skriven

jag älskar också blomsterboken.

bilden med den rosa begonian(?) med turkos bakgrund är så in i helvete fin.

4 Linda:

skriven

Tack Knivtid!!
Och Paul och m med!
jag är mycket nöjd.

5 Magnus:

skriven

Alla genier har alltid varit missförstådda. Kineserna har bra koll!

6 Anonym:

skriven

nej nej, jag är 100% svensk och fullkomligt älskar detta projekt du gör. vackert.

Kommentera här: