meningsfulla saker

Håller på med en krävande sak just,alltså min bokutställning,tänkte igår kväll varför gör jag detta egentligen,vad är meningen?
Kom inte på något bra svar,är förbittrad helt och hållet,kanske måste göra något dramatiskt,en förändring.
1 knivtid:

skriven

det du gör är jävligt viktigt. men jag förstår att det är väldigt krävande också . önskar jag kunde slänga mig med floskler om att "Ta lite semester och bara unna dig..." ja såntdär.



men ljuset är ju på väg tillbaka, det finns musik och böcker, ibland väldigt god mat.



Kram.

2 knivtid:

skriven

just det.



och på något sätt känns ju livet rätt likadant hela tiden, det kvittar vad. man vaknar likadant, somnar likadant. oavsett om man är är bitter eller jävligt nöjd, färdig eller klar.



3 Linda:

skriven

Knivtid du smickrar mig men jag är osäker på om detta skapandet är så otroligt viktigt,är det inte bara försök att tillfredställa det självupptagna jaget.

Fast å andra sidan jag antar att alternativet är att ligga still och stirra ut i intet.

Och inget fel med det.

Kommentera här: