Gör det själv.

Belv distraherad i mitt svåra arbete.
Gick ut,är nu hemma.
Svårt med fokuset men jag håller på med att göra mjuka knivar en jättebra ide jag fick i morse och åkte till IKEA för att köpa ett svart tyg,och vilken glädje det är att åka på en sådan utflykt.
En sak jag ofta tänker när jag ser andra skapa är ,detta kunde jag göra bättre själv så jag tänkte bjuda på en GÖR DET SJÄLV DÅ.
1.Du behöver ett svart tyg.
2.Och lite ögonmått på passande knivstorlek.
(jag själv anser ju mig ha ett perfekt ögonmått)
3.sy ihop allt,jag har ju en overlock då blir ju allt perfekt direkt.
4.Stoppa.
5.måla vitt,och rita svart.
6.snyggt.
7.gör jättemånga.
Jättelätt alla kan göra ett angeliskt vindspel.
Om de bara vill.
1 Joan of Dark:

skriven

Jag är med t.o.m. steg 5 sen blir jag förvirrad. Fantastiskt i vilket fall.

Kommentera här: