ett hus är inget hem

Jag som trodde overlock symaskinen var guds viktigaste gåva till människan,efter limpistolen tar tillbaka det och tänker nu att det måste vara sticksågen.
Vill bara ha en sticksåg nu,en bra!
Man kanske skulle kunna kalla detta kognitiv beteende terapi på riktigt,ska färdigställa huset,alltså de många hus som upptagit massor av yta i min lägenhet de seanste åren.
Jag fick hjälp av min pappa och Staffan båda två fantastiska konstassistenter.
Slitsamt.
Så här kommer det ju inte se ut när det är klart,det vill jag verkligen understryka,jag försökte även undersöka mina egna motiv att slutföra detta,men fann inga.
Eventuellt skönheten då skulle vara en anledning och att  i morgon ska vi elda upp huset!
1 heidi:

skriven

ÅÅH. <3

2 Magnus:

skriven

Jag anar att Kurtz är underrättad.

3 Magnus:

skriven

Jag förutsätter att Kurtz är underrättad.

4 Magnus:

skriven

Uppenbarligen har Apokalypsen redan börjat.

Kommentera här: