hemligheter av hemligheter



Är i vardagen nu,det är ju oerhört tråkigt,fast alla säger till mig att så är det ju så är det för alla och så vidare.
Tur att jag är en så inkännande människa då,planerar min resa härifrån.
Fast mest är det ju mötet med samhället som jag har problem med idag har jag talat med människor från samhället i telefon,man får vänta mycket och sedan har ingen något svar ändå eller ett väldigt långt svar.
Tydligen att skicka en sak från en plats till en annan är oerhört komplicerat,vad importerar du frågade mannen i andra änden,det är ett konstverk sa jag,då är det import sa han.
Kändes ju professionellt i alla fall,fast bortsett från denna parentes så har jag varit oprofessionell hela dagen i pyjamas,förbereder mig för min framtid i ett magiskt rum,när som helst händer det!
1 Magnus:

skriven

Jag fastnade i en överbelastad hiss en gång..på naturhistoriska. Det var jobbigt.

Kommentera här: