skeppsbruten just nu

Herregud vad olycklig jag är just nu,av naturliga orsaker men ändå,vuxenlivet alltså,så ansträngande.
Men kanske är jag vuxen i alla fall nu då,det är ju något,det är så här de vuxna människorna lever,skeppsbrutna och förlista.
Nu ska jag föresten åka på töntuställningen jag deltar i,om livet och döden.Jag återkommer med en recenssion av den och även en om Valand examenutställning lite senare eller imorgon.
Funderar på att bädda ner och in mig i ångesten.
Fast en bra sak var att jag hittade Asian nails i går.
1 m:

skriven

ja varför behövde de byta titel på utställningen. hur skall du nu kunna ha denna i ditt cv. du får skriva med osynligt bläck.



jag är också skeppsbruten.

allt kan alltid vara värre fast jag vill hellre vara skeppsbruten på hawaii.

2 Magnus:

skriven

Jag ÄR ett skepp . . .som kommer lastat.

Kommentera här: