Jag har gjort en bok.

Har gjort en bok,är klar med det nu.
En annan sak som hänt mig denna vecka är att jag fått en diagnos,är inte psykiskt sjuk,har aldrig varit det,lider bara av androgynism nånting(slutade lyssna efter androgynismen).
Känner att jag visste väl det,manligheten har alltid varit ett problem för mig,spännande ändå.
Men jag kommer säkert återkomma till detta,inget är ju viktigare än mig själv.
I vilket fall detta med boken.
När jag läste igenom den förut rördes jag nästan till tårar över dess perfektion!
1 m:

skriven

inte en dag för tidigt Herr Spåman!

2 Adam:

skriven

Så vackert!

3 Magnus:

skriven

Åh...så fint. Lysande utsikter kan skönjas och vid horisonten, Lycksalighetens Ö..

4 m:

skriven

"på seglats emot södra korset, mot en efterlängtad skatt"

5 knivtid:

skriven

underbart!!

6 Tatueringar | hitta rätt motiv:

skriven

Trevlig blogg det här :)

Kommentera här: