montern

Gick upp okristligt tidigt på riktigt igår,hade en vag dröm om att Anna Törnqvist ringde mig mitt i natten för att säga något viktigt,det visade sig senare inte bara vara en dröm....
Tänkte även på Jesper Larsson igen det här med motsatsen till nervositet och nonchalansen.Jag återkommer ständigt till att göra allt i sista sekunden vilket skapar en inre oreda,och ångest och nervositet.
Min plan var i alla fall att åka till bokmässan bygga en monter och sedan göra en Perverskroki föreställning på Bokmässans pressnatt.
Fann min monter vara omringad av läsglasögon försäljare och Waldorf bokförlags människor och tyckte även jag såg en auraläsare,alltså bästa platsen (A03:66)!
Jag hade två ideer,egentligen en men den lämnade jag hemma och tog med mig en del av mitt vardagsrum.
Jag bor föresten i en etta.
krokar behöver jag nu bara,sen är så är det perfekt.
Det vita fluffet i IKEA påsen är min Perverskroki dräkt,jag har kommit fram till att det är mest fördelaktigt att vara fatsuiten ändå,för när man tar av den säger alla åh du är så smal.

Kommentera här: