förledd och så vidare

I kväll har jag haft ännu en kulturell upplevelse,skrämmande med så mycket kultur hela veckan,teater och så vidare,jag har ju inte berättat att jag var på föredrag om Markis De Sade/Andrea Dworkin igår heller,vaknade idag och kände mig intelligentare än vanligt.
Har talat om Andrea Dworkin med människor som inte har läst en bok av henne(det har knappt jag heller,jag har bläddrat i en förvisso)
I alla fall i afton såg jag dessa Liquid Loft som var fantastiska!!!
En annan sak som chockerade mig var hur många som intresserar sig för kultur,det verkar ju pågå kultur varje dag som människor går på,jag måste omvärdera helt enkelt mina konservativa åsikter om vilka som besöker kulturhändelser.
I vilket fall jag blev eld och lågor och kände precis som häromdagen då jag var på teater att nu ÄLSKAR jag detta,nu älskar jag dans och performance konsten.
har alltså förvandlats  till Julio Iglesias,men jag försöker också här påvisa lite glamour,direkt skickat till dig Magnus!
De här tre personerna talade sedan om förförelsen,minnesvärt då är att förförelsen betyder att förleda och föra bakom ljuset,annars är det ju ett magiskt ord.
Efter det där så gjorde jag lite olika saker men avslutade kvällen mycket sedligt och fann även en bok om Kina,tog det självklart som ett tecken!
1 Magnus:

skriven

Åh...jag blir alldeles rörd. Mitt hjärta flammar av ljuvlig Kärlek till DIG Linda. Så söt du är som bekräftar mig på detta sätt med att omnämna lilla mig i din fina blogg. Snart kommer veckorevyn och vill tala med mig om Dig. Jag vet ju allt, som du vet.

2 m:

skriven

craft. aircraft.

Kommentera här: