liv och värk

Efter en lng dag med enda glädjeämnet logistik på tapeten så bjöd jag in mig själv till detta rafflande event.Hann dock knappt anlända förrän jag hamnade i en privat konflikt med mannen nedan och gick hem i affektion.
Hann inte ens dricka ett glas vin,men unnade mig en kinesisk Xanor ett kanske är det bara en Atarax i översättningen.
Just nu mycket konflikt i mitt liv,jag förstår inte varför,är det jag eller är det alla andra,förmodligen de andra.
Känner mig snart bitter,tänker på vad Tony Montana hade gjort,förutom att köpa en tiger till trädgården.
Men det var bra att jag gick hem för jag arbetar som vanligt med dålig framförhållning vad gäller tid och har ägnat kvällen åt att efterkonstruera,detta är ingressen,fast kan inte bestämma om det ska stå" Linda Spåman liv och verk" eller liv och värk.
Jag tänker inte bara på Tony utan också på konsthantvärken,en annan historia.
äh

Kommentera här: