Footfriends Romans Countrymen

Ni vet ju att jag fyller mina dagar med kulturupplevelser,och idag gick jag till Konstmuseet.
Liksom på Stena båten var ålders spannet mellan 55-100år.
Alla ville se den mysoga Frida Kahlo utställningen som jag verkligen inte skulle rekomendera någon att betala för att se,fast de som vill ha det mysigt kan ju göra det.
Jag tänkte lite på konsten sen,vem bryr sig egentligen,jag tittade på detta och kände stor tomhet,förmodligen känner inte konstnären detsamma.
Sedan behövde jag träffa någon med en sticksåg,och kom också på att det kanske är den bästa gåvan till mig,så nu vet ni,fast jag har ju inga vänner längre men ändå.
1 Anonym:

skriven

jag har som sagt en sticksåg - långlåna om du vill!

2 m:

skriven

oj mitt "namn" försvann

3 angelina:

skriven

Jättefin sprattelgumma! Jag älskar sprattelgubbar! Men du, kan du tala om var du köpt "nitarna"? Jag har inte hittat såna utan fått använda såna stora: med en guldknapp och två ben, du vet. Skulle bra gärna vilja ha sådana du använder, då blir det ju fint även på baksidan.

Förresten, blir det någon mer Joan Collins? Älskar henne precis som du!

kram Angelina

4 m:

skriven

hej. har det verkligen inte hänt NÅGONTING på flear dagar? är det för att jag är bortrest?

Kommentera här: