Relaxavdelningen

Jag ska göra en liten utställning i bokhandeln på Landala torg i slutet av Januari,inget särskilt då men jag är ute i god tid och tänker att det kommer bli den bästa utställning i Lohrs pocket medmeras historia!
Träffade de här två igår,vi skulle äta middag men föråt en korv,denna bild påminner mig om en av mina favoritbilder någonsin ,jag ska leta upp den tiller,och innehåller dessa två människor och en korv och bröd.Därefter följde en massa bilder jag inte tog men jag vaknade med Maria Kask i min säng,exotiskt för någon kanske.
Maria ville gå och simma,men skulle också hålla en snabb presentation som jag tvingades med på,typsnitt osv efter det så var Valhalla badet avspärrat då en man tydligen i vaersion mot att hans före detta kärlek träffat en ny man och hotade att spränga hela området,så typiskt män tänkte jag.
Vi gick till Gothia hotell i hopp om att de hade en Spa avdelning.
Här är vi verkligen avslappnade.
Nu bakar jag pepparkakor med en väldigt gammal vän.
1 Magnus:

skriven

Snygg Karl! den där pepparkaksgubben. Dina gröna skor är bedårande. Att vakna upp med Frk Kask borde vara synnerligen trevligt i synnerhet med frukostätande och kaskiansk benställning.

Kommentera här: