Search for old man with glasses.

Inte för att klaga då men dagen började i all enkelhet med att jag skulle skicka en väska till Kunming,platsen dit jag flyttar om en vecka.
Flyttar en liten stund i alla fall,inte för alltid eller vem vet jag ska ju gärna överdriva allt jag ska göra så jag ska säkert flytta dit om en månad för alltid.
Men imorse gick jag upp i en rimlig tid för ett kort postärende,lämnade hemmet vid 10 återkom 15.
Jag säger inte att det var bara andras fel eller att det var långsamt förfarande och jag klagar självklart inte.
Glömde kameran annars hade jag fotograferat varenda moment av denna otroliga upplevelse,mannen med sytråden och nålarna,mannen med glasögonen,kvinnan i kassan,kvinnan med kvittona,kvinnan i dörren.
Ska också bi taxichaufför här i framtiden efter som jag hittar så bra.
Men samtidigt vad har jag missat,dygnet har ju 24 timmar,och jag kan ändå inte stänga resväskan så det enda jag egentligen kan hänge mig åt nu är matupplevelser och massage och så ska jag strax träffa Miss Beibei,och sedan hoppas jag på lite rysk extravagans innan mitt plan åker i morgon bitti.
Så ses vi snart.
och jag har samma klänning på mig här som häromdagen,det går emot alla mina livsprinciper och jag hoppas på överseende.

Kommentera här: