eld och vatten

Skulle ju börja det nya hälsosamma livet idag men då började det brinna vid poolingången,en perfekt ursäkt för att inte simma 1000 meter.
Sen åkte jag till min atelje.Jag tar sådana här löjliga bilder för att skapa något slags sammanhang för er,och här visar jag ju även hur glad jag är på riktigt.Fast egentligen är detta inte riktigt sant,för jag åkte inte till min atelje utan för att hitta en kamera sladd inne i centrala Kunming först.
Det visade sig såklart vara ett naivt försök,ibland är det kinesiska samhället för komplicerat.
Jag skapade.
Teckningarna i rummet ska bli en väldigt stor bok.
Jag är snart klar då får ni se,det kommer ju självklart bli fantastiskt!
Vem som ska titta på det förutom ni,vet jag inte,inte heller för vem jag gör det,kan ju inte tänka abstrakt.
Sen ritade jag mig själv när jag är Nicky i Deer hunter och blev väldigt nöjd,nyckelscenen då!
Jag var mycket nöjd med detta,kanske för nöjd för sedan straffades jag omedelbart för mitt högmod och åkte fel buss,åt fel håll.långt bort.
Sladden en dag med kinesisk byråkrati och detta plus regn,jag kände att jag nästan gav upp.Man ser inte men jag skulle vara tvungen att ta mig över till andra sidan där bussen tillbaka gick men det fanns inga övergångställen och vägen delades av en illaluktande å,men sen såg jag en man i kostym korsa ån och jag tänkte att det kanske fanns en liten bro eller något annat anständigt för en kvinna i min ålder att korsa.
Och med den cliffhangern lämnar jag er.
1 m:

skriven

fantastisk! allt!

Kommentera här: