Dwarf kingdom

Åt lunch med mannen från Singapore,han säger dock att han är från USA men återkommer till sitt hemland Singapore,han är alltså från Singapore,han ogillar svarta människor för att de förtrycker asiater.Jag frågar om hans framtidsplaner och inte helt oväntat hoppas han på en relation,och han frågar mig om jag har träffat många män i mitt liv?

Han frågar alltså om jag är en hora,jag svarar nej jag träffar sällan män.Det är återkommande detta med att män frågar om man träffat många.Kanske vill de vara unika att man ska svara nej du är den första mannen jag någonsin träffar.

Jag betalar för att slippa skuldkänslor,jag har börjat med det,för att slippa skuldkänslor eller för att förnedra mannen genom att betala hela notan.

Dock ligger jag ju inte med asiater,jag säger att jag måste gå efter lunchen och arbeta på mitt manus om det grymma nöjesfältet som jag drar i korta drag för honom.Han verkar oberörd och frågar om jag tycker att nazismen är bra.

I rännstenen där vi går ligger en trasig högklackad sko,tre par trosor i rosa och rött med spets,jag säger att detta stileben måste jag ta kort på detta ,det känns som något har hänt här,han säger ja det ser ut som en kvinna blivit överfallen och våldtagen och man har lämnat hennes sexy underwear på gatan.

Sen berättar han om en plats som heter Dwarf kingdom strax utanför Kunming där det bara bor dvärgar,man får ta kort på dem. Tyvär hade han ingen kamera med sig sist han var där,vi kan åka dit säger han med något romantiskt i blicken.

Kommentera här: