Varje dag 1000 bröllop.

Äntligen lyckades jag ta kort på den här förpackningen jag brukar se den varje dag på väg till bussen och tänka att den är fantastisk!
Min vän Magnus är ju här och hälsar på mig i några dagar och vi bestämde oss för att åka till Stenskogen,ett dåligt beslut skulle det visa sig,en buss skulle gå från platsen West Railway  läste vi på internet,men det visade sig naturligtvis vara North Railway.
Tappade hoppet,blev senare galen.
Den ilskna känsla höll i sig i flera timmar,kanske fortfarande,men jag anstränger mig nu för min gäst.
Men Magnus verkar ju ändå vara tålamodet själv,och vi åkte till den Gröna sjön som nu visat sig inte vara den Gröna sjön trots allt.
Jag visade honom mitt hus.
Pervers kroki
Ja ni ser ju levnadsglädjen.
Det är ju väldigt spännande att Magnus hälsar på mig han är nog min äldsta vän när jag tänker på det,vi har känt varandra sedan Magnus första dag på gymnasiet,jag är ju den äldre av oss,men det syns ju knappt.
Mer perverskroki,även i kina alltså.
Sen gick vi på lunch,alla kvinnor här har högklackade skor,alltid,det är ju både avundsvärt och tjusigt,själv har jag ju nu förvandlats till en fotriktig sko människa som köper etno kläder,vet inte vem jag är längre,kanske slutar sminka mig.
Älskar det gröna vattnet.,jag längtar mycket efter att bada i en sjö eller ett hav men det är ju inte aktuellt i Kunming.
Romantik och bröllop överallt så klart.
Nu ska vi gå på kristen flöjt konsert.
1 Emma:

skriven

Fantastiska bilder!

2 m:

skriven

berätta - vadå - var den gröna sjön inte den gröna sjön alltså? har du varit vid den riktiga alls då någongång?

Kommentera här: