Turingtestet

Innan vi gick på kristen flöjt tittade vi på The Road,för jag ville beskriva hur det kändes att gå förbi hundrestaurangen.
Magnus h'vdade att den unga kvinna spelade Min hatt den har tre kanter,på tvärflöjt.
"Wow you guys are Amazing"
Anständigt klädda i alla fall,trodde vi skulle få många vänner,kom hem tomhänta.(nästan)
Kinesisk flöjt.
Sen hade vi bestämt att vi ska äta hund,först på skoj,sedan på riktigt.
Magnus fick börja,jag tänkte överge honom men tänkte och tänkte det är nu eller aldrig.
För övrigt så sa min vän Meng att Magnus var mycket lik han Nicholas Cage.
Det var inte det äckligaste jag har ätit.
Sen skulle vi dricka en drink.
Men väntade mer än 100 minuter vid ett tomt bord,jag kände galenskapen segla in.
Utanför den långsamma baren stod där här underbara mannen,och spelade sin egen musik och gjorde  volter,men det gjorde mig inte på bättre humör.
Magnus hävdar att han bara känner sig uppmuntrad av arga människor,och tolerant,fint,mest för honom.
Föresten hittade den här tjusiga buketten i en soptunna,perfekt som gåva tänker jag i morgon.
Vilken hjärtlös slänger mjukdjur.
Nu är vi hemma och Magnus bloggar på sin familjs gemensamma hemsida duberget,för alla Duberg medlemmar,och så talar han oavbrutet om olika grejer.
Han pratar nu om Turingtestet,att detta test borde införas överallt i samhället,dock hävdar han att aldrig skulle kunna bli förs bakom ljuset av en dator.
Nu ska vi göra testet.

Kommentera här: