hej mörkret min gamle vän

Har inte känt mig som mig själv,det kan ha varit provet,kan inte leva med tvång,men nu lättnad.
Den minsta meningslösa sak kan bli ett ohyggligt ok på mina axlar,alltså åtaganden saker som bestäms,hatar att bestämma saker med andra tider som ska passas och så vidare.Är lyckligast när det är tomt i min kalender,fast jag har ingen kalender då eller klocka,hatar klockan.
Men jag tror provet gick bra,fast jag kunde inte hela hej mörkret min gamle vän,men allt är väl som bekant en enda lång process.
1 Magnus:

skriven

Prov är oviktigt. Det viktiga är att ha insikten att leva.

2 Anonym:

skriven

insikten att leva ,vad betyder det?

3 Magnus:

skriven

Insikten att leva vet man bara själv i sin innersta kärna hur den bilden ser ut. För egen del är det att befria sig från beroende av samhället.

Kommentera här: