Gör något omänskligt.

Jag visade på stor personlig styrka när jag gick hem tidigt igår kväll och nu går upp tidigt för att lönearbeta,jag vet det är overkligt på så många sätt.
Min fantastiska vän Maria Kask sjöng alltså,förutom att hon är gudabenådad grafisk formgivare är hon också Luxuriuos coktailsinger,vilket har tagit mig till många spännande hotellfoajeer.
Mitt bestående intryck av gårddagen var,och det var som om jag skrivit manuset själv,flertalet fristående prsoner som sa "vad tycker du om det här med nobelpriset,när ska Astrid Lindgren få det egentligen?"
Helt relevanta frågeställningar naturligtvis och så detta med att rymden inte krymper den expanderar eller var det tvärtom.
Vi ska snart dö.
1 Rebecca:

skriven

kikar in :)

2 m:

skriven

you are too kind!



jag älskade er närvaro mest av kvällens upplevelser.

(förutom min passionerade mor) tack för att ni skapade en oas bland de själsligt döda!

Kommentera här: