bjällerklang

Jag har ju så sjukt många händer och fötter hemma och kände att jag måste dela med mig av dessa till världen,skönhet alltså.
Jag har ägnat två hela dagar att kapa armar och ben och göra hål i dessa och gjort ett hänge,kom på att jag kände att jag avr en av dem där nordvietnameserna Kurtz talar om i Apocalypse Now,de som kan kapa barnens armar,the horror,the horror.
Och målmedvetet av mig.
Jag tvingade Frida att hjälpa mig,den gran jag egentligen hade tänkt smycka med händer och fötter var tagen så jag fann en annan passande för projektet.
vad händer och fötter.
Behöver jag säga att jag blev otroligt nöjd(men hade såklart varit ännu mer nöjd om jag varit en meter längre)
stämningsfullt.
1 m:

skriven

det blev ju perfekt. ångrar att jag stannade hemma och arbetade med tråksaker. det hade ju varit underbart att få hänga några armar med er.

2 Adam:

skriven

Mycket vackert

3 Magnus:

skriven

Avundsjuk. Grön dylik sådan. Vackraste granen någonsin, fast jag skulle varit med. Då hade det hängt i toppen oxå.

4 malin conlan:

skriven

ahaaa, Linda jag visste att det var du! jag såg granen idag ifrån spårvagnen. var tvungen att gå ur och komma närmare. JÄTTEFIN! kram

Kommentera här: