dag3

Den här dagen kunde inte börjat bättre,jag såg alltså de här vackra när jag kom ut på gatan utanför mitt hus
Och den här fina,detta får mig också att tänka på att mina senaste dagar,med mig själv naturligtvis har präglats av galenskap,mycket dåliga tankar inget självhat mest delusions grandeur,dock tänkte jag idag på bussen hem,dör jag nu så är jag verkligen nöjd med hur det blev.(jag är bäst alltså så tänkte jag)
Så åkte jag till nordica för att lösa häftmassaproblematiken ,alla bilder hade ramlat ner under natten
jag är oerhört nöjd!
sedan rensade jag lite i ateljen,jag har skickat hem saker med post men inser att jag kanske måste dra gränser för vad jag ska ta med mig hem,övervikten alltså,tråkigt,bestämde att denna lilla familj får stanna kvar
slängde viktiga papper som den här
Och det här,drog mig till minnes att jag kanske tänkte att jag skulle rita en teckning om dagen,tydligen efter dag tre glömde jag bort det.
Här är också min viktigaste anteckningsbok,fylld med oerhört bra ideer,som idag läste jag Sandur med sand från Afrikas horn,en Röda Korset produkt då ser jag framför mig.
Som ni förstår tankar värda en förmögenhet här i.
Nu God natt

Kommentera här: