Drömmar ska slå in.


iallfall som svar på frågan om det finns spöken i Kina,ja det gör det och en massa andra jobbiga grejer så man måste som på många andra platser i världen lägga pengar i en låda och be om det bästa så man inte råkar ut för det övernaturliga straffet!!
Igår var vi alltså och tittade på Spring festival i ett tempel.Hela tillställningen liknande stundtals Carola och Runars bröllopsfilm,redux då.
Jag hoppas verkligen att alla har sett den!Starkt material!
Jag tror Beibei bad om tur i livet efter detta eller nåt sånt.Jag håller tummarna.

Många arga män,som man inte vill uppröra. för då kan man bli en apa.

Sen tittade vi också in i fertilitetsrummet och undvek att gå in,av förklarliga skäl,men jag blev väldigt lycklig av de små barnen som tittar ut genom de gula kläderna!!





Någon av de röda brickorna jämte min är ju Beibeis,vi önskade samma sak,att drömmar skall slå in!
Men man ser ju såklart inte vilken som är hennes.


dockorna.

Överallt anatomi




Kommentera här: