Nu har det hänt!

Det är väl ingen riktig affär utan ett klistermärke på fönsterrutan.
Men är det en affär,det är oklara frågor ,men adressen är Barlastgatan 3,i Göteborg kanske jag ska tillägga.
Ett sista vilorum.
Även om jag måste säga att jag är helt outvilad trots att jag byggt ett mindfullnessrum inkl gröna växter.
Imorgon kommer jag vara i det här rummet mellan 12.00-16.00,kom gärna förbi,min plan är ju att vara där varje dag,men nu har jag ju två andra arbeten också,varav ett jag måste ägna mig åt ganska mycket idag.
Som spådam på Konsthallen ikväll 19.00-23.00,och jag skrev ju nedan att det var en höjdpunkt i min spådamskarriär och det är ju sant.
Men mest av allt så fick det mig att komma i kontakt med den känsla jag fick på mitt första besök på Göteborgs Konsthall,och jag gör en grov gissning att jag kanske var 16 år då och besökte Hermann Nitsch utställningen.
Inte mitt första möte med konst men ett av mina första möten med konst jag blev intresserad och omskakad av.
Och detta hade jag nästan glömt bort...
Men det är ju som man säger en helt annan historia
Jaja kanske ses vi här eller där.
 

Kommentera här: