Det är viktigt att ha en hobby!

 
Gjorde den chockerande upptäckten att jag inte hade något att göra efter jag kom hem den här eftermiddagen,vilket ledde mig till att först helt enkelt att gå och lägga mig i min säng.
Och sedan vaknade jag och kände mig vilse,vad tycker jag om att göra på min fritid egentligen,har jag några intressen förutom att arbeta?!
Och då kom jag ju på att jag älskar ju att limma glitter och pärlor på dockor,frigöra lite polymerer,så det har jag gjort.
Får i och för sig kraftfull ångest av att det rullat ut 100 tals sådana här små pärlor över mitt golv tillsammans med ett finkornigt grönt glitter.
Har ganska mycket ångest just nu överlag,men det är mer en existensiell ångest än något annat,men det känns som det kan triggas igång av lite vad som helst,typ ett glas vin,pärlor på golvet,livets förgänglighet,livets evighet,människor på bussen,att vara en människa på bussen.
Och så vidare och så vidare.
 
 

Kommentera här: