Lo Kauppi och Tecknet-Äkta spåman Podcast

Följ med på resan in i mer det undermedvetna än det övernaturliga,och möt i det här avsnittet av Äkta Spåman podcast den modiga skådespelerskan,regissören och konstnären Lo Kauppi som får ett tecken...
Hur försonas man sig med sig själv,och hur många liv har vi egentligen?

(Tex som att jag var tvungen att kapa mitt huvud på denna bild-försoning)

En parentes här är att jag hade min första riktiga teaterupplevelse när jag såg Lo Kauppis "Bergsprängardottern som exploderade" som är en pjäs som handlar om henne själv och berörde mig djupt,jag tänker fortfarande på den ibland.

Lo är ju en väldigt inspirerande människa och detta är ett väldigt bra avsnitt...som alla avsnitt då!

Lyssna här!

https://itunes.apple.com/se/podcast/%C3%A4kta-sp%C3%A5man-podcast/id1080356552?mt=2

Kommentera här: