Exfrun & Lilith

Imorgon klockan 12.15 så talar jag med min idol  och regissören Katja Wik om hennes film Exfrun som alla kvinnor och män måste se,och jag antar att jag tar med mig min bok och pressar in den i hela samtalet.
Jag läste min bok precis,på Friskis och svettis förövrigt där jag motionscyklade samtidigt plus  kände mig tjock,en man kom in för att fotografera,jag har väl inte berättat att jag håller på att bli den otrevligaste grinigaste människan, och det känns ok.
Men hur som helst jag sa till den där fotograferande mannen att jag tyckte det var integritetskränkande att han fotograferade människor  som inte gett sitt samtycke.
Han sa nåt att det bara var till google han fotograferade,och att det var bra,vad är bra med dettta är ju en annan fråga,men viktigast av allt jag skulle hellre kapa ett finger en att vara med på en bild på internet från Friskis och svettis.
Och nu skriver jag det här i och för sig.
Men han bara skrattade och sa det här är bra så folk hittar på kartor eller nåt,jag sa då: Men jag kanske lever under skyddad identitet!?
Han sa då att han kunde fotografera åt ett annat håll tills jag gick.
Passivt aggressivt av honom då,jag är ju mer öppet aggressiv,känns nytt och spännande .
Anledningen till att jag läste min egen bok,som jag inte läst förrän nu är för att jag ska strax sätta ihop ett bildspel(ääälskar ju att göra bildspel)så jag kan gå och tala om min bok på Stadsbiblioteket ikväll klockan 18.00!
Sammanfattningsvis jag ska tala om mig själv och min bok ikväll och imorgon på stadsbiblioteket,kom gärna!
Och säg inte detta till någon då eftersom jag lever under skyddad identitet!
 

Kommentera här: