kultursemiotik

Idag trodde jag att min magiska orakelkortlek skulle komma,bara 13 veckor senare,det är ju typ ett kvartal,dessutom ett katastrofalt sådant.
Hur som helst imorgon kommer den tydligen!!!
Jag lämnade därför inte hemmet vilket tvingade mig att göra något hemma,detta har jag ju undvikit den senaste tiden,ca 13 veckor sedan var det jag tex satt vid mitt skrivbord.
Kris och utveckling och allt jag nånsin läst om detta stämmer.
Man skulle kanske kunna tro att jag som new age perfromance konstnär trots allt tror på ödet,att allt ordnar sig,litar på universum och sådant,svaret är nej.
Jag är en helt vanlig worrier och har oroat mig,men idag hände två mycket märkliga saker,och mycket bra saker,jag fick tillbaka allt hopp och lutar mig nu tillbaka och litar på att allt kommer bli bra.
Och herregud imorgon kommer min magiska orakelkortlek!
Jag återkommer om detta!
 

Kommentera här: