saker jag ska göra resten av mitt liv

 
Imorgon bitti är det leverans av det här scenografi projektet jag arbetat med de senaste två månaderna,under omständigheter som jag knappt kan gå in på men min hälsa har varit emot mig,särskilt just nu när jag förmodligen drabbats av Tamiflu.
Särskilt nöjd är jag med skelett speglarna,men jag får ta en bättre bild på dessa när där sitter uppe på väggen runt omkring i rummet.
Men på riktigt så har min kropp varit emot mig på alla sätt den senaste tiden,min målbild är att jag ska sova och vila,men är inte riktigt säkert på  när det kan bli aktuellt,kanske som man säger när jag är död.
Men nu vet jag ju hur man bygger en kista i alla fall!
Jag vill bara säga att detta har varit jätteroligt att bygga,och jag vill ägna resten av mitt liv åt att sticksåga,och bygga magiska mystiska skåp.
Fast jag har ju verkligen inte haft tid med något annat än att
Nu Godnatt.

Kommentera här: