öppna dina ögon!

 
Äntligen bra kort,eller handlar det här om att jag blundar för något,en relation som håller mig tillbaka och en förändring är nu möjlig!?
Mycket talande kort i alla fall.
Nu är jag på väg till min avkopplande akupunktur jag har börjat gå på två gånger i veckan,eller avkoppling är kanske inte själva huvudanledningen,men jag tycker nålen i huvudet ger ett avkopplande mervärde.
Dock måste jag invända mot tiderna som all daglig livskvalitet och rekreation erbjuder,det skulle vara mest praktiskt om jag var sjukskriven eller förtidspensionerad eftersom alla tider vården och keramikkurser erbjuder är  diffusa tider mellan 08.00 och 16.00!
Har alltså inte tid att göra något annat än att arbeta under denna tidsperiod på dagarna,kan alltså inte koppla av just då.
Nej det här var ett sidospår,nu måste jag springa till akupunktören,som alltid säger att man ska vara helt avkopplad och ostressat lugn när man kommer dit,älskar ändå att det går runt människor och tror att andra har tid att vara ostressade och harmoniska.
Detär kanske akupunkturen jag ska bryta med,ett orealistiskt förhållande...
 
 

Kommentera här: