När jag mötte den heliga Ebba Witt Brattström!

För en vecka sedan fyllde jag 40 år,kände kraftfull ångest inför den här dagen,jag kände mig tvingad att fira dagen dessutom,och det var ju tur att jag gjorde det eftersom det utvecklades till en fantastisk kväll.
Innan kalaset var Ebba Witt Brattström hemma hos mig,jag tänker i framtiden säga att hon var på mitt 40 års kalas,det är både sant och osant.
Blev hur som helst starstruck,och fylld av livskraft efter mötet,kände att nu ska jag göra allt!
Sedan måste jag säga att efter jag fyllde 40 så har allt hänt,livet är inte slut,det verkar bara ha börjat,känner jättemycket hopp,även om jag just nu ligger i min säng med halsfluss,ryggskott och ett krossat hjärta!
Lägtar efter mer.
Här kan ni lyssna på det här väldigt bra avsnittet med Ebba witt Brattström,hon blir alltså spådd i Äkta spåman poddcast!
https://soundcloud.com/aktaspaman/ebba-witt-brattstrom
 

Kommentera här: