Tänk på Merkurius!

Googlade precis "Merkurius påverkar sömnen" för det måste ju ha ett samband detta med att Merkurius närmar sig Solen och att jag inte kunde sova inatt.
Eller att min revisor mailade i Fredags och sa att hon behövde några kompletterande papper plus hela mitt kontoutdrag 2015,har gnisslat tänder sedan dess,känns som en omöjlig uppgift att dela med mig av...
Jag har väl skrivit om vad jag brukar göra när jag vill bestraffa mig själv,har ju slutat skära mig i armarna men brukar titta på flera avsnitt i rad av Lyxfällan.
Helst ska detta göras i samband med kraftfull ångest pga alkohol eller liknande,men vanlig ångest går bra med.
Men nu ska jag väl skicka det där kontoutdraget,och gråta!
Läste den här spännande artikeln häromdagen de kan ju någon få av mig,dock så är jag med i ett forum där den diskuterades och flera ättlingar till poeten och drottningen trädde fram och sa att det var falska anklagelser från flera håll,men läs den med ett öppet sinne!
http://all-that-is-interesting.com/empress-wu-zetian?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=whfbpd&utm_content=inf_80_70_2&tse_id=INF_973d4fd1997541478baa06508fe7ea77

Kommentera här: