listan

Var spådam igår på ett aloe vera party och skrev ned i mitt minne att detta nog inte var för mig.
Dock möttejag flera spännande människor,blandannat en clairvoyant som sa att det satt en död kvinna jämte mig i rummet där jag spådde.
Det var inte bara ett rum för döda utan även ett sovrum men det är som man säger en annan historia.
Och så spådde jag en gravid,och jag spår ju inte gravida men jag noterade inte detta förrän efter,som förutom gravid var holistisk massör.
Och hon informerade mig om att jag måste få en lymfdränerande massafe så snart som möjligt.
Jag blev orolig,och var tvungen att youtuba mig igenom olika lymfdränerande kortfilmer,och testade att göra detta på mig själv och vaknade såhär,så det funkade kanske,ser ju dränerad ut.
Nu är jag förvisso inte hollistisk massör,men det slog mig att jag borde bli massör.
Men det är så mycket nu jag måste göra,jag får skriva upp det på listan.
Nu ska jag sova.
Godnatt

Kommentera här: