Saker som rimmar.

Här är en till bild ur den här boken jag ritat på den senaste månaden,Joel har skrivit texten,dock inte den här texten med tro och bo,det har jag nödrimmat efter att ha känt en lucka i historien.
En liten lucka då.
Jag läste förut kanske på facebook jag minns inte men någon hde lagt upp en sån där "thoughprovoking" bild med upplysande text om att man aldrig ska bry sig om vad någon annan tycker om en,eller ens handlingar,eller jag tolkade det så förutom att det typ var texten.
Det fick mig att tänk på att jag så ofta har läst och sett liknande saker den senaste tiden att människor vill uppmuntra varandra,kvinnor då framförallt att inte bry sig om vad någon annan tycker,gärna med ett fuck som prefix.
Hur som helst gör detta fuckyouvärlden mig lite sorgsen och om ni inte tycker samma som mig bryr jag mig egentligen inte om.
 
 

Kommentera här: