Riv allt och bygg något nytt!

 
Äkta spåman Online Tarot tipsar mig om att förstöra allt och påbörja något nytt,vilket passar mig väldigt dåligt just nu när jag igår ritat klart min katt-bok!
Eller det vore synd att förstöra närjag precis blivit klar.
Att fullfölja är något jag tycker är svårt,och min fullföljnings ratio är ca 40% gissar jag,men nu har jag alltså gjort klart,färdigställt en berättelse om en katt som reser ut i rymden.
Ingen har bett mig göra det(varför gör man saker?),eller Joel har frågat hur det går några gånger,han har skrivit texten till berättelsen,jag har ljugit och sagt att jag håller på!
Nu ska jag bara scanna in manuset och skicka iväg det och sen får vi se vad som händer med det.
Och sedan ska jag påbörja mitt nya projekt på riktigt!
Den nya kvinnan.
 
1 Ylva:

skriven

Otroligt bra nyheter!

2 Mr Smith:

skriven

Sublimenalt, undermedvetet, visionär, Zarathus, det handlar inte bara om att avsluta projekt. En bra exekutor är den som ser det framförsig. En vanlig bödel sen finns en bödel som bjuder på sig själv ger geme man det dem önskar, tror att det är bra att glömma att slipa yxan ibland så det blir mer show av det.

Kommentera här: