Alla kan inte måla

Vaknade och kände mig på dåligt humör,det händer väldigt sällan plus att jag är passivt aggressiv då,men idag herregud vilken dålig dag jag har haft.
Dessutom tror jag att jag har slutat vara passivt aggressiv så jag ska aldrig säga eller skriva så igen,men det hela verkar ha upphört,är helt utåtriktad numera.
Men jag har fått väldigt mycket gjort idag,en sk punktinsats från min sida måste jag säga,jag har postat manus till bokförlag och det är ju spännande,sagt till långsamma människor som såsat i dörröppningar,skrivit manus,lämnat nycklar och så några andra saker jag inte kan skriva om här.
En annan sak jag tänkte på i kollektivtrafiken,jag satt jämte två män som talade om att de bytte upp sig till nya android telefoner varje år,en ny varje år alltså,man måste ju...
Alltså om ni ska tala med varandra högt inför andra eller tala i telefon högt inför andra,tala om något intressant,man tappar ju livsgnistan av att dels behöva se gråhetens gråhet Göteborg men också att behöva lyssna på tomhetens tomhet.
Fast man behöver ju inte lyssna i och för sig.
En annan sak jag tänkte på idag är att alla kan faktiskt inte måla.
 
 

Kommentera här: