rum i rummet

 
Inatt ställde jag klockan för att gå upp och se den här månen,vaknade inte,antar att jag kommer få maximal häxig otur nu då,däremot drömde jag mycket starka drömmar.
Vaknade sedan till denna utsikt.
Jag arbetar alltså hemma,men det känns som att jag nog behöver skaffa en atelje.
Dock så vet jag av erfarenhet att jag inte går till rum jag hyr på andra platser.
Gillar ju inte ens att gå ut bland människor.
Men är en opålitlig misantrop,älskar ju människor och livet med,det skriver jag ofta här,eller inbillar jag mig bara det!?
De här husen ska i alla fall vara med på en utställning på Kungsbacka konsthall med vernissage på Lördag,har oroat mig jättemycket för detta,varit en plågsam worrier men nu tror jag det kommer bli fantastiskt.
Utställningen har det overkliga namnet "Serieupproret",det får mig att tänka på 90-tals tidskriften "Glöd".
Om man inte går på gymnasiet är det ju direkt en brottslig handling att döpa en utställning till detta!
Så ni får ursäkta mig min självbild kan inte hantera att jag är med i en utställning med namnet Serieupproret så jag kommer referera lite ludigt till det här.
Nu ska jag åka snabbt till Jula,älskar Jula,älskar Clas Ohlson,har blivit medlem i båda,älskar livet.

Kommentera här: