Du kommer möta din tvillingsjäl...

Spännande nyheter om jag hade varit romantiskt lagd,eller nu föröker jag bara låtsas vara en mer obrydd okänslig människa.
Faktum är att jag är mycket känslig och brydd,kalla mig gärna överkänslig och störd.
Men allt det där hör inte hit,nu är nästan nästan min Äkta Spåman Online Tarot sida klar,den enda man kan skylla på att den inte är helt klar textmässigt är jag.
Jag hittade hursomhelst när jag flyttade alla de där husen ifrån mitten av rummet precis en hög med online tarot text,trodde dessa var förlorade för alltid.
Tur kanske man kan säga.
Oturligt nog tycker jag inte att den här spådomen med tvillingsjäln se ut att vara helt friktionsfri,jag lovar att uppdatera er om eventuella hinder i vägen för min stundande lycka.
 
1 Velourvenus:

skriven

Många av oss emotionellt "överkänsliga" har börjat vakna upp inför en ny era. Allmänt uppfattar jag att det började på allvar i somras då kärleksexpantionen inträffade vid juni fullmåne. Jupiter och Venus hamnade i linje med varandra vilket ligger i fördel för oss undertryckta känsliga. Vi finner våra jämlikar och vi hjälper varandra att stärka de gemensamma krafterna hos varandra.

Att finna sin själsfrände är som alkemistens sökande efter det filosofiska guldet. Den hela själen. Blanda komponenter, se sambanden, vila i vad som är och lyfta fram essensen.

Skapande syster, människa och energi, fortsätt vara kärleksfullt korsdimentionell och allmänt mänsklig utan någon som helst skam i kroppen.

Hälsningar från hjärtat // velourvenus, Teresa

2 linda:

skriven

Jag vet inte om jag är emotionellt överkänslig men jag har ett svagt mnne av att ha varit det någon gång.Nu mer en desillusionerad utan förväntningar.

Kommentera här: