solen

Började den här dagen på Hornbach,har ju varit där två gånger sedan jag kom tillbaka från Shanghai.
Tänkte när jag stod i kassan och betalade och tittade påden blonda kvinnan som arbetades där namnskylt,jag skulle ju kunna arbeta på Hornbach i en sån här grå gul dräkt.
Namnskylten  var fastsatt med nåt slags kardborre,hon hette Elisabeth.
Sedan var jag kort på loppmarknad och tvekade inför ett stort dockhuvud som gled mig ur händerna,tänker lite på det och att jag ska inte vara ute i solen så mycket.
1 angelina:

skriven

Apropå ingenting: tänker du skippa att permanenta dig? Behöver ett ljusbord, är d du har bra? Var har du köpt det?

2 Linda:

skriven

Ja vad hände med detta,var det volympermanten skrev jag om den eller skickade som en dröm till dig!?
Ska tala med en professionell!
Angående ljusbordet så fick jag det jag använder i födelsedagspresent en gång,jag tror det kommer från Matton,det är bra!
Men ofta så befinner jag mig på Blocket och söker efter stora ljusbord,men bor för litet,men där finns ju ofta massor av ljusbord i olika storlekar till salu.

Kommentera här: