Linda Edition1/1

Det här har hänt sedan jag skrev något sist:Heliumballonger överlever bara ca 20 timmar om man inte preparerar dem med nåt slags lim,kanske den viktigaste information jag fått det senaste året,en kvinna som arbetade på Partykungen på Frölunda torg berättade detta.
Jag tänkte det här är mitt drömjobb,efter kassakvinna på Hornbach då.
Här ser ni också min sociala medier ansvariga-Maria Kask i bild.
Här ser ni några skelett i fönstret på Spättans antikvariat som ligger på Andra långgatan,där kan man också köpa min bok.
Är förälskad i min bok,skulle nog säga att det är det enda som gör tillvaron i Göteborg uthärdlig,och människorna med i och för sig,men jag skulle ljuga om jag sa att jag kände mig underhållen!
Men som min mamma skulle säg livet handlar om så många andra saker än det,men en dag rymmer vi Kersti!
Här bor det också några skelett nu,jag var tvungen att lämna några här på vägen hem pga av tyngd.
 
En dag besökte jag min pappa,han är en mycket begåvad människa och en av mina bästa vänner,han arbetar med den här grejen och jag är mycket imponerad men återkommer till detta senare,men magi som ni säkert kan föreställa er!
En annan magisk sak som hände var att jag lämnade ouijabräde-diplomen till Dan Fröberg,som förutom är en stor inspiriationskälla för mig också gör musik,och jag fick denna,hans nya skiva,här i Linda Edition 1/1.
Han har även ritat omslaget
Den här ritade jag när jag höll på med mitt bildspel som jag skulle ha när jag talade på Stadsbiblioteket i Måndags.
Förstår dock inte att de hade valt en så ful bild på mig,mycket störande.
Förutom att jag talade då så berättade även Sara Elgeholm och Hernik Bromander om sina böcker.
Och faktum är att jag nog inte ritat serieromaner alls om det inte varit så att jag intoducerats till Henrik Bromanders författarskap!
Och sedan hände detta,jag var hemma hos min mamma och åt middag och råksde läsa den här otroligt fina recensionen av min bok av Linda skugge,jag har eventuellt läst allt som Linda skugge har skrivit någonsin och kände mig närmast sentimental,rörd,men det har jag väl konstaterat innan att jag är lättrörd av det som rör mitt eget arbete.
Men sammanfattningsvis så har veckan varit fylld av speciella människor och möten!
Jag känner mig melankolisk,nedstämd och glad,det är väl gott nog.
Här kan ni läsa recensionen i Gp!
Just det jag träffade ju även en av mina favoritkvinnor Lena Junoff,dettaär föresten Lenas bästa sida,precis som Julio Iglesias gissar jag,men det verkar inte som att Lena träffat Julio även om hon har träffat alla andra som någonsin levat!
 

Kommentera här: